stallblombacka

Alla inlägg den 23 november 2011

Av stallblombacka - 23 november 2011 12:08

Grand Prix termoridbyxor

termoridbyxor vem vill inte vara varm i vinter ? pris 899:-

PERU - Helskindsridebukser, damemodel

dom här va ur snygga ! men priset 1490;-

Fleecejackan /m transfertryck, barn

ur snygg och säkert varm och skön nu i vinter tid <3 279kr

Royal Equus munkjacka, dam

denna skulle jag också vilja ha 429 kr

Stövlar m/ snörning

fett snygga  eftersom jag gillar bokaj stövlana så är dem hä en stor hitt :) 1759kr

HZ jodhpurs m/ snörning

domma skulle jag kunna tänka mej bara ha i stallet :) 869 kr

Tävlingsstrumpor (2 par)

skulle gärna ta ett par i varje färg men nu får de bli bara 1 par fasst de är 2 par i paketet 99kr

Roeckl Suprema läderhandskar m/ fleecefoder

vinter ridhandskar :)) 499kr

Horze Briana fleecetröja, dam

skön fleece tröjja att ha hemma i stallet (jag är köpgalen idag känner jag!) 187 kr

Horze Juliana pikétröja, dam

fin pike till min ljusblåa outfit :) 259kr

ZipCode fleecetröja

skulle vilja ha denna att ha och rida i och ha till och från tävlingar :)259kr

Horze Hudson munkjacka, unisex

eligant ! tränings tröja 324kr

Atlantic Zhelter ridhjälm

hmmm? fin eller vad ? 719kr

HGL glitterspö

till min svart/silver outfit :) 89kr

detta blir : 8160kr !!! ojojoj !!!!!!!!


Av stallblombacka - 23 november 2011 11:21

n uhar jag tråkigt och kollar igenom lite grejjer på http://www.horze.se/  ska välja minst! en sak i varje kategori som jag vill ha och räkna ihop vad de kommer kosta :)

hästutrustning

naw detta skulle jag vilja ha på indus :D

Avalanche fleece regntäcke

priset var 829;-

detta schabrak skulle jag vilja ha på indus på hoppträningarna :)

Schabrak m/ funktionsfoder

priset är 349:-

lindor som passar till shabraket <3

priset är 159:-

de här tränset föll jag för åhh

Kandarträns

billigt för att vara kandar träns 699:- detta ska definitift inskaffas när jag och indus är uppe i den nivån !:D

fanns ingen annan grimma i min smak så de blev blingbling!

Diamond grimma

199:- billigt!

ingen sadel som jag älskar precis men den är okej , har provsuttit den

Domar - Kliniksadel

10.600;-

bridong bett , de ända bettet jag kan ha på indus

Bridongbett

149;-

reflex ridtäcke


Reflexridtäcke

kostar 469;-

sammanlagt blir de : 13.453 kr :) billigt va :D kommer upp till mej om en lite stund :D

Av stallblombacka - 23 november 2011 09:31

NYHET! Ridhjälm den här LAS hjälmen har jag beställt till mig


Av stallblombacka - 23 november 2011 09:16

Mår inte bra idag :(( speciellt inte när jag och gustav bråkar de är inte kul :( men vi är nog snart vänner igen , jo träningen igår vi gjör en förkortning av de hela

Bra : att de va bra övningar,  att jag tog ut svängarna och att vi hoppa 90 cm , fick bra tip av anna till min ridning.


Dåligt : att jag blev osäker , att han vägrade en del , att jag blev för hård i handen

men träningen får iallafall 7/10 poäng <3

Presentation


jag är en glad och go chey på 13 vårar :) som håller på med hästar , bor i skara komun och går i 7b på tegla skolan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

utbytet.com


Ovido - Quiz & Flashcards