stallblombacka

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

nu till mig själv (dehär kommer bli dyrt :D)

Av stallblombacka - 23 november 2011 12:08

Grand Prix termoridbyxor

termoridbyxor vem vill inte vara varm i vinter ? pris 899:-

PERU - Helskindsridebukser, damemodel

dom här va ur snygga ! men priset 1490;-

Fleecejackan /m transfertryck, barn

ur snygg och säkert varm och skön nu i vinter tid <3 279kr

Royal Equus munkjacka, dam

denna skulle jag också vilja ha 429 kr

Stövlar m/ snörning

fett snygga  eftersom jag gillar bokaj stövlana så är dem hä en stor hitt :) 1759kr

HZ jodhpurs m/ snörning

domma skulle jag kunna tänka mej bara ha i stallet :) 869 kr

Tävlingsstrumpor (2 par)

skulle gärna ta ett par i varje färg men nu får de bli bara 1 par fasst de är 2 par i paketet 99kr

Roeckl Suprema läderhandskar m/ fleecefoder

vinter ridhandskar :)) 499kr

Horze Briana fleecetröja, dam

skön fleece tröjja att ha hemma i stallet (jag är köpgalen idag känner jag!) 187 kr

Horze Juliana pikétröja, dam

fin pike till min ljusblåa outfit :) 259kr

ZipCode fleecetröja

skulle vilja ha denna att ha och rida i och ha till och från tävlingar :)259kr

Horze Hudson munkjacka, unisex

eligant ! tränings tröja 324kr

Atlantic Zhelter ridhjälm

hmmm? fin eller vad ? 719kr

HGL glitterspö

till min svart/silver outfit :) 89kr

detta blir : 8160kr !!! ojojoj !!!!!!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallblombacka - 3 december 2011 08:47

Bloggaen är flyttad till !   www.stallblombacka.blogg.se    det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara"lite kunskap bakom "jag vet inte"lite känslor bakom "jag bryr mig inte"och lite smärta bakom "det är lugnt"     ...

Av stallblombacka - 27 november 2011 10:43


nu blire hoppning för min del, hur blir de för er del? Ska ju iväg och hoppa pay n jump idag de blir 70-80 istället :-)) , nu måste jag ta ¨på mig och allt så jag har tid på mig att putsa innan :))   första gången jag tog kort med de långa objekt...

Av stallblombacka - 26 november 2011 10:24


på indus rider jag med normalt ett bridongbett de är de enda "bett" han går på han får panik och slänger sig med massa andra bett, sen rider jag lite med hack på han också men de är väldigt sällan bridongbett hackamore   på berry rider ...

Av stallblombacka - 24 november 2011 19:12

nu orkar jag inte mer jag lägger mig nu !!! trött idag !

Av stallblombacka - 24 november 2011 15:11

idag är de 1 hela månad kvar till julafton och 13 dagar kvar till jag åker till thailand ! fan vad sköönt och bada sola och shoppa VARJE dag :D *happy face* , dem här ska jag köpa julklappar till i thailand! sofia , joanna , kanske om jag hittar ngn ...

Presentation


jag är en glad och go chey på 13 vårar :) som håller på med hästar , bor i skara komun och går i 7b på tegla skolan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

utbytet.com


Skapa flashcards