stallblombacka

Alla inlägg den 15 november 2011

Av stallblombacka - 15 november 2011 21:13

HAHAHA min humor för de första!!

för de andra DE GICK SKIT ........ BRA!!!!!! på träningen idag <33 han gick perfekt placerade sina ben bra över hindren men när vi gick upp mot 1m så hehe rev han lite för han fattade inte att vi hade höjt :O

 men lilla Poppis skötte sig GALANT ! idag riktigt stolt faktiskt :D .

resten av kvällen ska jag bara njuta! , sorry för att ni inte får några nya bilder längre men mitt usb är borta och där finns ALLA mina 1200 bilder sen förra vinten :¤ .

Nu måste jag dra tjingeling ! <3


Av stallblombacka - 15 november 2011 16:08

nu ett inlägg om min ung ponny ,

Kulltorps indus kallas även indus , pindus och poppis <3 han är 5 år gammal och är välldigt känslig av sig, jag tränar honnom i ganska mycket galopp för annars kan de komma ett skutt om han inte orkar mer , sen när jag rider är jag väldigt lätt på handen ifall han skulle sticka efter ett hinder som han gjorde mycket i vintras så fick man inte rycka i honnom då ställde han sig på bakbenen, när jag tävlar tänker jag bara på en ända bassak och de är RYTMEN de ska gå rytmiskt och lungt han hoppat i ALLA lägen försöker iallafall :D

indus hoppning hos förra ägaren MYCKET har förändrats


Av stallblombacka - 15 november 2011 15:25

Nya frågor

 
jennifer

jennifer

Måndag 14 nov 23:19

hur länge har du ridit?

 

http://--


jag har ridit sen jag var 2 år för min mamma hade hästar när jag föddes , jag började på levene ridskola när jag var 4 så från jag började "rida" på riktigt så är de väll 9 år , hoppas du fick de svar du velat ha.

Sen blir jag JÄTTE glad om ni skickar frågor till mig de finns inga dumma frågor bara dumma svar , som min morfar alltid sa :D

Av stallblombacka - 15 november 2011 15:11

Nu har jag kommit tillbaka från tegla skolan!!!!!!! sämsta skolan 4-ever typ ! men kan inte leva utan alla mina små änglar där <3 alla från 7 a,b,c,d är helt underbara PUSS på er <3 , men nu sitter jag hemma i massagestolen och lyssnar på justin bäver och bloggar samtidigt mys! väntar bara på ikväll , då jag ska på träning i lidköping på LRK med underbaraste Poppis <3 kommer inlägg om honnom lite senare :D

nu ska jag kolla lite bloggar och typ göra lite annat  

Baiser pour vous que vous aimez! <3

Presentation


jag är en glad och go chey på 13 vårar :) som håller på med hästar , bor i skara komun och går i 7b på tegla skolan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

utbytet.com


Ovido - Quiz & Flashcards