stallblombacka

Alla inlägg under september 2011

Av stallblombacka - 24 september 2011 11:32

Tjulihu blogg lovers <3!

Bloggade ingte mer igår för jag hann aldrig, men jag red sheela <3 och hon hade värsta värsta jobbiga humöret men har vant mig nu att hon springer iväg så man knappt får stopp.

Igår när jag träna så blev det omhoppnings svängar hah! och upp och ner för backar de tyckte hon var skit kul jag med för den delen :D.

Okej dagen nu da <3 , först ska vi äta spagetti och köttfärssås mums <3 sen ska vi dra oss til grästorp och kolla på allsvenskan ponny dressyr när joanna tävlar med laget <3 så jag ska filma de och fira fiina joannas födelsedag (grattis pårej från mej om du läser detta innan <3 älskar dejj jätte mkt <3) sen ska jag väll hem och rida indus eftersom det ska komma en tjej och provrida han för att bli medryttare på han så han inte blikr en stor idiot imorn så han bockar av henne :/

Tjulihu på er nu ska jag äta <3

 

finaste joanna <3 och bellie

Av stallblombacka - 23 september 2011 13:43

Hellu <3

Idag hare jag varit i skolan och haft 2 lektioner matte och så va oceanen hos oss i 2 tim och det var lång tråkigt haha , berättar mera sedan när jag kommer hem och ½ timma

Tjulihu <3

'   nyaste headern <3

Av stallblombacka - 22 september 2011 22:36

Ja nu ska jag soova , red aldrig indus idag för han var för upphetsad haha vi gick med 2 hästar var idag och mamma tog sheela och indus så tappa mamma sheela så hon sprang iväg (haha) och indus började bocka så jag tog indus och han studsade iväg med mig hah och jag sa till han men nej då han skulle till stallet dit sheela gick och då blev jag galen och ryckte till så inni helvete men jag tror jag bröt mitt finger hah .

nu ska jag gå och lägga mig

Hörs imorgon / Jennifer blondinen <3


 

Av stallblombacka - 22 september 2011 17:35

Nu har jag kommit hem från skolan efter en lång tråkig dag på sparre säter, de var världens tråkigaste ut flyckt , aja nog om det :).

nu ska jag ut och skritta indus , ska inte rida sheela idag för jag vågar nog inte efter dom 2 förra åkturena hon har blivit starkare nu och dessutom tjurigare så hon har ställt sig på bakbenen dom 2 senaste gångerna men ska nog rida henne imorgon :P

  Hörs sen <3

Av stallblombacka - 21 september 2011 17:32

 Jag har köpt en datamus idag i <3 den åhh såå fiiin

 

visst eh den snyggast <333

Av stallblombacka - 21 september 2011 17:01

Strawberry

Berry som hon kallas är ett 21 årigt barskjir sto som jag haft i 4½ år, Berry är en pigg och glad ponny som kan bli något döv ibland (haha) hon är hel och hållet min hopp ponny som även kan allt i dressyren förutom att lyda mig , sen är hon inte den roligaste i hoppningen heller men sånna smällar får man ju ta ibland och hon är inte alltid rolig att rida ut på eller jo tills galopp tillkommer (har åkt av henne på första ute ritten , bröt då foten i tillväxt zoonen) men hon kommer alltid att vara min kebab iallafall <3

  igga tygeln   sommar baaad <3 Berry (har väst på mig därför ser ja fet ut :/ )   berry hoppar getter oxå

hörs senare <3

Av stallblombacka - 21 september 2011 14:16

Kom hem från skolan för ca 2 timmar sedan då jag har ont i magen :(.

Så nu har jag suttit och fin slipat bloggen lite, men tänk på att desingen och headern är bara tillfällig ska få min kompis som har bloggen redhotchillipepper.bloggplatsen.se ska få göra en åt mig om hon vill :)

Nu ska jag gå ner och få i mig nåt att äta så jag kommer att blogga lite under dan och kvällen sedan :)

ha de gött <3


     

en blomma som jag tog kort på i våra förra trägård i sommras med min system kamera <3 saknar den

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en glad och go chey på 13 vårar :) som håller på med hästar , bor i skara komun och går i 7b på tegla skolan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

utbytet.com


Ovido - Quiz & Flashcards